úterý 20. června 2017

Rozhovor s delegátkou Veronikou z Bašky Vody

Dobrý den, Veroniko, jak se máte? Jak probíhal Váš příjezd do Chorvatska?
 V: Dobrý den, mám se skvěle, jsem v krásné destinaci Baška Voda, v teple u moře :)

Můj příjezd do Chorvatska byl jako vždy velmi milý, po tolika letech letní delegatury se do Bašky Vody a obecně na Makarskou riviéru vždy na léto vracím jako domů :) Nikdy se nemůžu doslova vynadívat na pohoří Biokovo majestátně tyčící se nad Makarskou riviérou a přilehlé ostrovy.

Jak probíhá Váš obvyklý pracovní den?

V: V den kdy mám směnu, tak vstávám většinou kolem 6.hodiny a jdu přivítat nové klienty, zavedu je do jejich ubytovacích kapacit, udělám info-schůzky, odpoledne a večer začnu vyprovázet autobusy s odjíždějícími klienty. Další dny mám také info-schůzky, občas se musí řešit i méně příjemné záležitosti jako je návštěva zdravotnického zařízení v případě že je klient nemocný nebo zraněný, ale i toto k práci delegáta bohužel patří. Nicméně jsem moc ráda a vážím si možnosti tento druh práce vykonávat.
 
Máte své oblíbené místo v Bašce Vodě?

V: V Bašce Vodě mám více oblíbených míst, ale jedním z nich je moje oblíbená kavárna u moře Ljetni Raj na konci Bašky Vody směr Brela.

Jaký výlet byste doporučila našim klientům?
Já si osobně myslím, že všechny výlety jsou krásné, ale pro mě nejkrásnější je asi výlet do Dubrovníku, nádherného  opevněného města UNESCO a výlet do pohoří Biokovo na Sv.Jure (1762 m.n.m.).

Máte něco, co byste nám na závěr sama sdělila?

Ráda bych pozvala klienty, kteří stále zvažují letní dovolenou a neví kam nakonec odcestovat, právě do mého letoviska - Baška Voda na Makarské riviéře, která splní klientovo očekávání (krásná příroda, čisté moře, protější ostrovy, pohoří Biokovo, velký výběr nezapomenutelných výletů).






Žádné komentáře:

Okomentovat