neděle 28. února 2016

Pozvánka do Chorvatska - rozhovor s delegátkou letoviska Baška Voda

Jak jste se dostala ke své práci?

Od malička jsem milovala cestování, poznávání jiných zemí a jejich přírodního a kulturního dědictví, aby se člověk v cizích zemích cítil ještě lépe, je potřeba se umět domluvit. Na gymnáziu jsem se zaměřila především na cizí jazyky, historii a geografii, z těchto předmětů jsem také maturovala. Po maturitě jsem studovala vysokou školu v Hradci Králové se zaměřením na anglický a německý jazyk a cestovní ruch. V prvním ročníku jsem šla na 1. pohovor do cestovní kanceláře a přijali mě, přidělili mi země Balkánského poloostrova, takže jsem jezdila v létě na delegaturu buď do Chorvatska nebo Černé Hory. V současné době je to už moje 9. letní sezona v pozici delegátky cestovní kanceláře.

Jaké destinace děláte? Proč právě tyto destinace? 

Jak jsem již zmínila, jezdím do Chorvatska, konkrétně na Makarskou riviéru do letoviska Baška Voda. A proč? Chorvatska je nádherná země disponující krásnou přírodou a kulturními památkami, krásně čistým mořem a nádhernými plážemi. Nad Makarskou riviérou se majestátně vyjímá pohoří Biokovo, které mění barvu podle toho jaké je zrovna počasí a někdy vypadá ta symbióza moře a pohoří témeř magicky. Chorvatsko je svou vzdáleností z České republiky taky výhodné pro letní dovolenou, není to daleko, přesto ale poznáte mediteránský životní styl a atmosféru městeček jadranského pobřeží.

Co máte na své práci nejraději? Co Vás naopak štve?

Vždycky jsem se snažila předem klientům maximum informací a snažím se jim předat informace tak, jak bych je chtěla slyšet já sama v pozici klienta na dovolené v nové destinaci. To znamená, že se snažím informovat klienty o letovisku, ve kterém se nachází, o výletech organizovaných místními cestovními kancelářemi s českými průvodci, případně o místních zvycích či aktuálních programech (rybářské večery, koncerty). Každý den mám navíc info-schůzku cca 2 hodiny v hotelu Palloma, takže se klienti mohou přijít zeptat na potřebné informace a já jim ráda jejich dotazy zodpovím. Jsem ráda, když vidím u odjezdu klienty odpočaté, nabité pozitivní energií s pocitem vydařené dovolené.
Co mě naopak štve? Občas mě mrzí, že někteří klienti hledají zbytečně chyby i tam, kde nejsou, případně si stěžují na věci, které se nedají ovlivnit jako například počasí či mořské vlny.

Zajímavý/vtipný zážitek.

Zajímavých a vtipných zážitků za léta mám tolik, že bych mohla napsat knížku. Napadá mě jich spousta, například za mnou loni přišel klient a zeptal se mě, co si myslím o nápadu začít podnikat na Makarské riviéře v saunování v létní sezoně. Nebo klienti často vezmou omylem někomu jinému zavazadla a pak se vtipně snaží z toho vyvléci. Také mi například zavolal klient a řekl: "Já nejedu" a položil telefon, jelikož se nepředstavil, netušila jsem kdo je, odkud je a kam nejede. Nebo mi občas zavolají klienti, kteří si sami zorganizovali výlet na protější ostrovy a zmeškali loď zpět a volají, ať je "zachráním". 

Krátká pozvánka do destinace

Myslím si, že Chorvatsko je destinace, která nemůže absolutně nikoho zklamat, právě naopak, proto se i z tohoto důvodu každoročně klienti věrně vrací na Makarskou riviéru. Všem, kteří se letos chystají do Chorvatska, můžu jen vzkázat: Moc se na vás všechny v létě těším!!!

Veronika, delegátka v letovisku Baška Voda (Makarská riviéra)



Cestovní kancelář BON TON - DOVOLENÁ BAŠKA VODA

Žádné komentáře:

Okomentovat